ÜVEGTRÓN 👑 OLVASÁSI SORREND + TIPPEK

Én így olvastam, nekem bevált...

SARAH J. MAAS: ÜVEGTRÓN SOROZAT

📖Aki még nem olvasta a sorozatot, de szeretné, íme néhány tanács:

✨Az orgyilkos pengéjét tekintsd első résznek! 

* Ha nem azzal kezdted, semmi gond, de a 4. rész előtt mindenképp olvasd el!
Az első rész ott folytatódik, ahol az előzmény lezárult.

Lehetőleg ne hagyj sok időt az egyes részek között, mert rengeteg az információ és könnyen el lehet felejteni az apróbb utalásokat.

Olvass figyelmesen! (Majdnem) minden, amit megemlít az írónő, később fontos szerepe lesz.

A számodra negatív karaktert is próbáld megérteni! (Pl. TUDJUKKI az ACOTAR-ból, akit sokan utáltok, neki is megvolt a maga oka a tetteire.)

Az 5. és 6. részt olvashatod egyszerre (én így tettem), de az 5. résszel mindig legyél előrébb ~100-150 oldallal! (Ugyanabban az idősíkban játszódnak.)

Csak hagyd, hogy magával ragadjon! 🥰



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések