KÖD ÉS HARAG UDVARA✨



SARAH J. MAAS - KÖD ÉS HARAG UDVARA

5/5⭐


  • Kiadó: Könyvmolyképző

  • Kiadás éve: 2017

  • Oldalszám: 752

Fülszöveg:

"Én ​nem vagyok jó. Semmi vagyok, és a lelkem, halhatatlan lelkem el van átkozva… Mintha a tüdőm is cserbenhagyott volna, de próbáltam levegőt venni, hogy ki tudjam mondani, hogy nem. Nem.
Miután Feyre kiszabadította szerelmét, Tamlint a gonosz tündérkirálynő karmai közül, már halhatatlanként, tündérmágiája birtokában tér vissza a Tavasz udvarába. De nem feledheti sem a szörnyűségeket, melyek révén megmentette Tamlin népét, sem az alkut, amit Rhysanddel, az Éjszaka udvarának rettegett főurával kötött.
Egyre jobban bevonódik Rhys ügyeibe és fellángoló érzelmei hálójába, ám háború közeleg: egy minden eddiginél hatalmasabb gonosz erő fenyeget azzal, hogy mindent elpusztít, amiért Feyre valaha küzdött.
Szembe kell néznie a múltjával, elfogadnia különleges adottságait és döntenie kell a sorsáról.
Oda kell adnia a szívét, hogy meggyógyítsa a kettéhasadt világot.
Sarah J. Maas New York Times bestseller szerző lélegzetelállító fantasy-sorozatának második kötete.

A szerelemért még a halált is kicselezte.
A világ megmentéséért maga lesz az élő fegyver."


***


Eddig azt gondoltam, az első a legjobb rész…gondolom azért ragaszkodtam makacsul ehhez az elmélethez, mert mérges voltam
az írónőre Tamlin miatt.

És bár még mindig haragszom rá kicsit, azért el kell ismernem, hogy ez a rész jobb volt az előzőnél. Nem feltétlenül Rhysand miatt. Sokkal többet láttunk a világból, rengeteg helyszín, izgalmas akadályok, amiket Feyre-nak le kellett küzdenie. Az új karakterek is egytől-egyig szerethetőek, még Mor sem idegesített úgy, mint anno.

Annyira szép a szerelmi szál, hogy többször is megkönnyeztem a meghatóbbnál meghatóbb jeleneteket. És mi lesz még itt! Emlékszem, hogy mennyire izgatott voltam Nesta miatt, amikor feltűnt ebben a könyvben, abban a bizonyos házban. Az egyik kedvenc jelenetem.
Valahogy Feyre-ra se haragudtam úgy, mint azelőtt, mintha kicsit jobban megértettem volna, hogy milyen lehet neki. De, amit tervez tenni, azzal továbbra sem tudok egyetérteni, annyira eltúlzott és kegyetlen.

Ez a könyv most kicsit magasabbra került a kedvenceim ranglétráján, mert annyira élveztem, hogy azzal még magamat is megleptem. Nem sok hibája van.

És 4 csillag helyett egyértelműen 5-öt érdemel! ♥


Történet: 5⭐ 
Szereplők: 5
Romantika: 5
Fantasy elemek: 4,5
Világépítés: 5
Ending: 4,5



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések