BOCS, HADD BŐGJEM KI MAGAM😭



BOCS, HADD BŐGJEM KI MAGAM

5/5⭐


  • Kiadó: Kolibri

  • Kiadás éve: 2022

  • Oldalszám: 372

Fülszöveg:

"Egy könyvsorozat, amelyen keresztül jobban megismerheted önmagad és a világ sokszínűségét.
Érezted már valaha úgy, hogy kicsúszik a lábad alól a talaj? Hogy egyszerűen tehetetlen vagy, és nem tudod irányítani az életed? Ha igen, nem vagy egyedül…

Quinn Jackson:

fekete
tizennyolc éves
vegetáriánus
krónikus listaíró
nehezen barátkozik
hazugságban él
megzsarolták
szembe kell néznie az igazsággal

Quinn mindenről listát vezet az életében – a napokról, amikor bőgött; a fiúkról, akiket megcsókolna, és a dolgokról, amiket sosem vallana be senkinek. Azzal, hogy kiírja magából a problémáit, nem kell megbirkóznia velük a való életben. Egészen addig, amíg valaki el nem lopja a naplóját…"

***


Gyönyörű, üde, szexi, őszinte, inspiráló.
Ezekkel a szavakkal tudnám jellemezni a könyvet.
Annyi élményt nyújtott!

Sosem gondoltam volna, hogy a feketebőrűek is megkülönböztetik egymást. Kívül fekete, belül fehér? Félvér? Valóban egy új szemszögből láthattam a világot, ahogyan a #POV sorozat ígérte. Nagyon érdekes volt erről olvasni, ahogy az írónő beleszőtte a történetbe a faji nézeteltéréseket, sztereotípiákat. Tényleg sok új dolgot tanultam.

Emellett pedig izgalmas, fordulatos volt és a szerelmi szál(ak) imádnivalóak voltak! Jaj, és annyit nevettem! Quinn egy nagyon bátor lány, csodálva figyeltem, hogy bírkózik meg a kihívással, amit a naplója elvesztése okozott. És közben végig ott volt mellette Carter, Livvy és Auden, akiket nagyon megkedveltem.

És persze a listák. Azok tették igazán érdekessé a könyvet, nélkülük nem lett volna tökéletes.

Új kedvencet avattam. ♥ Egyszerűen faltam minden sorát.



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések