FEKETE TŐR TESTVÉRISÉG SOROZAT🗡

🗡J. R. WARD - FEKETE TŐR TESTVÉRISÉG 
SOROZAT🗡




J. R. WARD - ÉJSÖTÉT SZERETŐ
5/5⭐

Jaj, Wrath… Imádlak! Annyira jó párost alkotnak Bethszel! A történet izgalmas volt, nagyon tetszett a vámpírtársadalom felépítése. Nem volt meg benne az urban fantasynak az az idegesítő tulajdonsága, ami miatt kerülöm az ilyen könyveket. Érzem, hogy kedvenc sorozatot fogok avatni!

Butch idegesítő volt, de nem tudtam nem imádni őket Marissával. :D
Mr. X., na az ő részeit sokszor nem is értettem, totál logikátlan volt, ahogy cselekedett néha. Miatta levonnék fél csillagot, de túlságosan szerettem Wrathék párosát. :D

De egyébként ütős sztori, ütős karakterekkel. Kíváncsi vagyok a többi testvérre!

Ui.: Ez a könyv annyira abszurd, hogy az már jó. :D



J. R. WARD - SÍRON TÚLI SZERETŐ

5/3,5⭐


Nem tetszett. Bizarr volt, tele felesleges szenvedéssel.

Egyedül Bella, Zsadist, Butch és a Testvériség többi tagja miatt érte meg elolvasni. És John Matthew miatt.
A vége jó volt.



J. R. WARD - MEGSEBZETT SZERETŐ
5/4,5⭐

Ó, anyám! Édes Jézus. Azt se tudom, mit mondjak.
Először is: Ward konkrétan hülyét csinált belőlem. Olyan szinten átvert, ahogy Sarah J. Maas soha. Az utolsó 50 oldalnál már azt se tudtam mivel tartsam meg az államat.

Mi tetszett?
– Zsadist. Jó, ez nyilvánvaló. :P Annyira jó volt a karakterfejlődése! Elképesztő, hogy min ment keresztül, olyan traumát kellett feldolgoznia, amit emberi aggyal nem is igazán lehet feldolgozni. Mondjuk szinte nincs olyan karakter, akinek ne kellene megküzdeni a saját démonaival, de pont ezért olyan jó ez a sorozat.
– A történet. Na az fantasztikus volt, magasan veri az elődjeit. Voltak logikai bakik, de el tudom nézni az írónőnek, mert sok mindennel kárpótolt. A humorával, rengeteg izgalmas jelenettel, hatalmas titkokkal. Konkrétan le se tudtam tenni a könyvet.
– Az ikrek kapcsolata. Annyira gyönyörű volt! Az önzetlenségük sokszor megdobogtatta a szívemet. És iker lévén, én magam is tudtam azonosulni velük. Jól átadta az írónő, amit kellett.
– John Matthew. Imádom a kölyköt.
– Phury-Butch-Vishous trió, hát behaltam rajtuk! :"D
– Kivételesen az alantasokkal se volt nagy bajom.

Mi nem tetszett?
– A vége. Olyan értelemben, hogy túl gyorsan zárult le. Nekem kevés volt Bella és Zsadist, túl keveset tudtunk meg az érzéseikről (mármint a legvégén).
– Halálok. Ezt meg tudom bocsátani, viszont emiatt nagyon dühös vagyok egy bizonyos karakterre!
– Rhage. Konkrétan eltűnt a történetből. Eddig ő volt a poénzsák, most meg semmi. A 2. részben nem szerettem, de azért hiányzik a humora.
– Rhevenge, vagy hogy kell írni. Egyértelmű okokból.

Összesítés:
Történet szempontjából eddig ez a rész a legjobb szerintem, viszont a szerelmi szál nem előzte meg az elsőt. Inkább azt mondanám, hogy ugyanannyira szeretem őket.

Nagyon-nagyon élveztem a könyvet, hatalmas élményt nyújtott. Az egyik kedvenc könyvem lett. 5 csillagot viszont nem adnék rá, nekem kevés volt a vége és elsietett, valamint az egyéb logikai hibák is idegesítettek.




J. R. WARD - ÉLETRE KELTETT SZERETŐ
5/4,5

Hűha. Nem számítottam rá, hogy Butch ennyire szimpatikus lesz számomra (bár eddig is szerettem, főleg, amikor viccelődött, de így jobban megismerve méginkább megkedveltem).

Marissát is szerettem egy-két idegesítő vonása ellenére. Beth mondjuk még mindig a kedvenc női szereplőm a sorozatból. Wrath mellé viszont most Butch is dobogóra került, mondjuk azt, hogy a másfeledik helyre. :P Elvégre Wrath még mindig az első!!!

Ez a könyv jobban tetszett, mint Zsadisté, talán azért, mert kevésbé volt komor a hangulata, sokkal könnyedebb és szórakoztatóbb volt számomra.

Emellett nagyon izgalmas is volt. Az egyik kedvenc könyvem lett ez is, gyönyörű jelenetek voltak benne.
A titkok egy részére magamtól rájöttem, de ez semmit sem von le az értékéből. :D

A fél csillag levonás az alantasok szemszöge miatt járt. Egyszerűen csak…unalmasak. De nem bánom, hogy vannak, mert ezek is csak fokozzák az izgalmakat.




J. R. WARD - FELOLDOZOTT SZERETŐ
5/4

Úr. Isten.
Mi volt ez a rész?!
Még mindig nem tudom felfogni, mi történt ebben a könyvben.
Miközben ezt írom, sírok…mert nem tudom feldolgozni. Te jó ég!

Ha nem lett volna a könyv első fele, biztosan legalább 4,5 csillagot adtam volna, de sajnos nekem nagyon nem tetszett az eleje. A többiek szemszöge jobban érdekelt, mint Jane-é vagy V-é.
Na de a végén! Nagyon izgalmas volt, de egyben megrendítő is.

Nem is tudom, mit mondjak még. Vishoust nagyon szeretem, Jane-t pedig megkedveltem a végére, igazából vicces egy karakter. Nem igazán számítottam rá (részben azért mégis), hogy így alakul majd a sorsuk. Ezt az egészet még fel kell dolgoznom.

Mindenesetre már nagyon várom a többiek történetét!



J. R. WARD - MEGVÁLTOTT SZERETŐ
5/4,5⭐

Hát ez a rész sem lett kedvenc.

Tetszett, hogy ilyen sok szemszög volt, határozottan érdekesebb volt emiatt, mint egyébként lett volna. :D Őszintén szólva én Phury miatt többet vártam volna ettől a résztől, de nem volt ez rossz. Habár a párját úgy igazán nem tudtam megszeretni. John és Rhev szála nagyon tetszett, Qhuinnt továbbra is nagyon szeretem.
Az „alantas” szemszög is jó volt, igazából nem volt olyan része a könyvnek ahol unatkoztam volna.

A vége nagyon édes lett, el is sírtam magam. :') Kíváncsi vagyok, mi lesz a kiválasztottakkal.

És jön Rhev része huuuu! Bár ahogy látom, ez sem olyan lesz, mint amire számítottam. :"D



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések