ŐRÜLETBE KERGETSZ😵


DIANA HUNT - ŐRÜLETBE KERGETSZ

5/5⭐


  • Kiadó: Pitypang

  • Kiadás éve: 2022

  • Oldalszám: 326

Fülszöveg:

"„Megöltem Winklert, mégis ártatlan vagyok.”

Conor Fostert egy brutális gyilkosság helyszínén fogják el. Testét ellepi az áldozat vére, a késen lévő ujjlenyomat tökéletesen egyezik az övével.
Állítása szerint a tettes Lenard. Lenard Axe, nem más, mint elméjének a másik lakója.
Szabadságát ugyan elveszti, de börtön helyett a Bridewood elmegyógyintézet foglya lesz.
Dr Nathalie Lawson vállát súlyos teher nyomja.
Megállapítani, hogy valaki többszörös személyiségzavarban szenved, vagy mesteri színjáték kíséretében csupán hazudik, embert próbáló feladat.
Főleg, ha a doktornő gondolatait más is leköti. Ami eleinte csak furcsa, majd rémisztő érzéseket kelt benne.
Az új beteg és a hátborzongató események között párhuzamot vonni őrültség lenne.
Vagy talán mégsem?"


***


Hűűűűűűűű.
Nagyon tetszett! Imádtam a karaktereket és az írónő humorát, szerintem többet nevettem a könyvön, mint borzongtam. :D
A pszichológiai vonal nagyon érdekes volt. Pár éve elég sok videót néztem a disszocioatív személyiségzavarról, úgyhogy volt róla némi fogalmam.
Tetszett a romantikus szál és az örlődés, nagyon reális volt. (Beteg – pszichiáter közötti kapcsolat? Eléggé megkérdőjelezhető…)

Negatívumként nem sok dolgot tudnék mondani. Én a könyv közepétől már sejtettem mi állhat a háttérben, hogyan volt lehetséges az a sok dolog, aminek képtelenségnek tűnt a megvalósítása. Volt, amit már a legelső utalásnál kitaláltam, így az kicsit túl egyértelmű volt. De egyébként az írónő ügyesen adagolta a jeleket, nem lehettem biztos a sejtésemben. Conor személyisége a legvégéig is rejtély maradt számomra, nem igazán tudom, mit gondoljak róla.

Nagyon érdekes thriller könyv, igazából mindenkinek tudom ajánlani. ^^ Alig várom a folytatást!
Megy a kedvencek közé! ♥



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések