SZIGORÚAN BIZALMAS! 🎤


STEPHAN LEE: K-POP - SZIGORÚAN BIZALMAS!

5/5⭐


  • Kiadó: Kolibri

  • Kiadás éve: 2022

  • Oldalszám: 368

Fülszöveg:

"URALJÁK A ZENÉT,

URALJÁK A SZÍNPADOT,
CSAK A SAJÁT ÉLETÜKET NEM.

Candace Park mesterien játssza a szerepét, ő a tökéletes, engedelmes koreai-amerikai diáklány. De a valódi tehetségét – a hangját – mindenki elől elrejti. Amikor beválasztják az egyik leghíresebb K-pop-cég első lányegyüttesének gyakornoki programjába végre lehetősége nyílik arra, hogy megmutassa magát a világ előtt.

Ám, a K-pop-gyakornokok élete nehezebb és kimerítőbb, mint azt valaha gondolta volna. Szöulba költözik, ahol próbál ellavírozni a hierarchiák és új szabályok bonyolult rendszerében.

Mi a legfontosabb előírás? Nincs randizás, ami elég hamar lehetetlen küldetéssé válik. Minél közelebb kerül a rivaldafényhez, annál bonyolultabb elkerülni a botrányokat.

Csak egy kérdés marad a végén: megéri?"


***

Tudtad, hogy a K-POP idoloknak hónapokig vagy akár évekig kell gyakornokoskodniuk, hogy debütálhassanak?

És hogy miről szól a gyakornoki élet? Napi 2-3 óra alvásról, szigorú diétáról (ami egyenlő az éheztetéssel), rengeteg gyakorlásról és edzésről, kemény kritikákról, a családtól és a külvilágtól való elkülönítésről. Egy szobában akár hat emberrel, telefon nélkül.

És amikor idollá válsz és leszerződsz egy céggel, a tested nem a tiéd többé. Ők fogják megmondani, milyen színű legyen a hajad, hány kiló legyél, melyik testrészedet alakíttasd át. Hogy kivel találkozhatsz és beszélhetsz. Természetesen az ellenkező nem tabu. Az idolok számára csak a fanok léteznek, értük élnek, csak őket szerethetik.

Candace hatalmas tehetség, de egész életében el kellett nyomnia ezt magában, mert az anyja túlságosan is óvta a sztár-léttől. De aztán Candace rájön, hogy imádja a K-POP-ot és jelentkezik Dél-Korea legnagyobb cégének meghallgatására. Amit aztán jól elszúr…vagy mégsem?

Vajon sikerül Candace-nek debütálnia? Képes lesz feladni önmagát csak azért, hogy megvalósíthassa az álmát?
Kit választ? A gyakornok fiút vagy a legdögösebb, leghíresebb K-POP idolt?

Imádtam mindegy egyes szavát ennek a könyvnek. Annyira izgalmas volt, ahogy Candace élete teljesen megváltozott, kicsit átérezhettem, milyen lenne, ha megvalósíthatnám egy őrült álmomat. Elismerésem az írónak, mert férfi létére szinte tökéletesen sikerült átadnia egy tinédzser lány érzelmeit és gondolatait.

K-POP fanként én nagyon élveztem, hogy ennyi banda van említve a könyvben és mivel én magam is szoktam K-POP táncokat tanulni, teljesen át tudtam érezni Candace nehézségeit. A K-POP szótár nagyon kreatív lett, még én is tanultam pár dolgot.

Hatalmas kedvenc lett ez a könyv! Mindenkinek, tényleg mindenkinek ajánlom!



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések