🎕KISASSZONYOK🎕



🎕LOUISA MAY ALCOTT - KISASSZONYOK🎕

5/5⭐

  • Kiadó: Manó Könyvek

  • Kiadás éve: 2022

  • Oldalszám: 320

Fülszöveg:

"A March család négy lánya – Meg, Jo, Beth és Amy – számára nehéz idők járnak. Édesapjuk az amerikai polgárháborúban szolgál, anyjuk otthon igyekszik elfogadható életet teremteni. Sok megpróbáltatást és jó pár örömteli fordulatot végigélve, a lányokból igazi kisasszonyok válnak a történet végére."


***

Ez a könyv a debreceni könyvklubunk egyik olvasmánya volt idén és azt kell mondjam, egyáltalán nem csalódtam. Sőt, új kedvencet avattam a klasszikusok között!

Az első néhány oldal nehézkesen ment számomra, de ahogy belelendültem a történetbe, annál jobban elkezdtem élvezni.
Négy lánytestvér mindennapjairól olvashattam, akik néha összekapnak, néha hisztiznek vagy éppen panaszkodnak a szegényes életükre. Aztán mindig megjelenik az anyjuk, hogy helyretegye őket egy fontos tanulsággal. Minden fejezet egy tanulsággal végződik (legalábbis a könyv nagy részében), ami nekem különösen tetszett, elérte az írónő hogy kicsit én is magamba nézzek, átgondoljak dolgokat.

A kedvenc szereplőim Jo és Laurie voltak, annyira édesek és viccesek! Sajnos elkövettem azt a hatalmas hibát, hogy nem olvastam el a következő részt, mielőtt megnéztem volna a film adaptációt. Abban egyáltalán nem úgy alakultak a kapcsolatok, ahogy én azt elképzeltem és ez kissé beárnyékolta a kellemes emlékeimet a könyvről. Ha túlteszem magam a megrázkódtatáson, majd elolvasom a második részt is.



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések