VERITY📜


COLLEEN HOOVER - VERITY
5/5⭐

  • Kiadó: Könyvmolyképző

  • Kiadás éve: 2020

  • Oldalszám: 310

Fülszöveg:

"Lowen Ashleigh, az anyagi csőd szélén álló, küszködő író élete állásajánlatát kapja, amikor Jeremy Crawford, a bestseller szerző Verity Crawford férje felkéri, hogy balesetben megsérült felesége helyett megírja az asszony sikersorozatának befejező részeit.
Lowen megérkezik a Crawford házba, hogy átnézze Verity többévnyi jegyzeteit és vázlatait, remélve, hogy elegendő anyagot talál a munka elkezdéséhez. Csakhogy az irodában nemcsak kaotikus állapotok fogadják, hanem egy önéletrajz is, amit az asszony a legnagyobb titokban írt. A kézirat minden oldala vérfagyasztó vallomást rejt, köztük annak az éjszakának a történetét, ami örökre megváltoztatta a család életét.
Lowen először úgy dönt, hogy nem mutatja meg Jeremynek a kéziratot, mert annak tartalma még több fájdalmat okozna a gyászoló apának. De ahogy a férfi iránti érzelmei egyre erősebbé válnak, rájön, hogy talán mégis fel kéne fedni Verity mocskos titkait."


***


A könyv okozta alvatlanság miatt ki kellett hagynom egy fontos egyetemi előadást.
Most mondhatnék ilyen sejtelmes dolgokat, hogy „azért, mert annyira féltem, hogy nem tudtam elaludni”…de nem így volt.

Tény, hogy ijesztő volt a könyv, de ez legfeljebb a mosdóba való kijutásban akadályozott meg (aki érti, az érti), nem pedig abban, hogy el tudjak aludni. Sokkal inkább az önkontrollommal áll kapcsolatban az eset, ugyanis nekem az nem volt olvasás közben. :'D

Két adagban gyűrtem le, először 200, utána 100 oldalt. Az agyam irányítása alá kerültem, ami folyton arra biztatta a szemeimet, hogy újabb és újabb oldalt olvassanak el, míg már fájt. De kellett. Mert rabul ejtett. Függővé tett.
Bahhh, de imádtam!

Volt, hogy annyira paráztam, hogy elsírtam magam! De jó értelemben, mert imádok félni. :D (Tudom, ez kicsit beteg.)
Szinte láttam magam előtt megelevenedni a horrorba illő jeleneteket, eszméletlen volt! Bár ezek után nem hiszem, hogy a horror/thriller könyvek nekem valóak, mert ez valószínűleg piskóta volt hozzájuk képest.

Romantika is volt benne természetesen, ami amúgy tetszett, szerettem a párost.
A szereplőkről viszont képtelen lennék spoilermentesen írni, szóval inkább kihagyom. Mindenesetre jól ki voltak dolgozva. Verity brrr.

Mikor a végét olvastam szinte végig a szám előtt volt a kezem a sokktól. Számítottam hasonló végkifejletre, de akkor is durva volt!
Főleg, hogy úgy kezdtem neki a könyvnek, hogy halvány lila gőzöm nem volt, miről szól. :"D
De kedvenc lett. Hatalmas kedvenc! ♥

Ui.: Most pedig valaki kísérjen ki a mosdóba. :')



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések