TÜSKÉK ÉS RÓZSÁK UDVARA🌹🥀


SARAH J. MAAS - TÜSKÉK ÉS RÓZSÁK UDVARA

5/5⭐


  • Kiadó: Könyvmolyképző

  • Kiadás éve: 2016

  • Oldalszám: 512

Fülszöveg:

"A tizenkilenc éves Feyre az erdőben vadászva megöl egy farkast, ám nem sokkal ezután egy másik szörnyeteg bukkan fel, aki jóvátétel gyanánt magával hurcolja egy olyan baljós és mágikus vidékre, amit a lány csak a legendákból ismer. Feyre hamar rájön, hogy fogvatartója valójában nem állat, hanem Tamlin, egyike azoknak a halálos és halhatatlan tündéreknek, akik egykor a világ felett uralkodtak.
Tamlin birtokán Feyre jéghideg gyűlölete forró szenvedéllyé alakul át, és ez az érzés felperzsel minden olyan hazugságot és figyelmeztetést, amit neki a tündérek csodálatos, ámde veszedelmes világáról korábban mondtak. Azonban a tündérek birodalma felett egyre nő egy ősi, gonosz árnyék és Feyre-nak kell megtalálnia a módját, hogy feltartóztassa… vagy örök pusztulásra ítélje Tamlint és világát."


***

A könyv, ami miatt fantasy rajongó lettem. :3

Másodjára olvasva is volt olyan izgalmas, mint első alkalommal. ♥

Ezúttal nem éreztem azt, hogy túl sok lenne a leíró rész, mégis hasonlóan sok ideig tartott kiolvasnom ezt a könyvet, mint pár évvel ezelőtt. Tamlint továbbra sem sikerült megutálnom (ó, de „sajnálom” :P), viszont Rhysand, akit eddig egyáltalán nem kedveltem (úgy, hogy már végigolvastam egyszer a sorozatot) sikeresen belopta magát a szívembe – legnagyobb döbbenetemre. Meglátjuk meddig tart…

A cselekmény a könyv felétől pörög fel igazán, a kedvenc részeim Feyre-ról leginkább a hegyaljai jelenetek voltak. (Próbák, interakciók.)

Néha észrevettem egy-egy utalást, amit első olvasásra nem, úgyhogy örülök, hogy belefogtam a sorozat újraolvasásásába. ^.^
Az egyik legérdekesebb jelenet az utolsó Rhysand-pillanat volt, mikor letettem a könyvet, még sokat gondolkodtam rajta.

Számomra ez a könyv volt az, ami ráébredsztett, hogy mennyire imádom a fantasy műfajt és ezután váltam reménytelen könyvmollyá. Úgyhogy mindenkinek ajánlom. ♥


Történet: 5⭐ 
Szereplők: 5
Romantika: 4
Fantasy elemek: 4,5
Világépítés: 5
Ending: 5



Instagram: bookta_mary
TikTok: bookta_mary


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések